loading...
مشاوره تحصیلی
محمد محمدی بازدید : 7 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (1)

با سلام.

این سایت مثل پریز برق برای شارژر موبایل حالا شما که احتمالا خاموش شدید به یک برق اساسی نیاز دارید.

من زمانی تصمیم ساخت این وبلاگ را گرفتم که خودم حس کردم می تونم با چند جمله انگیزه شمار و شارژ کنم.

برای تحصیل!!!

صحبت های من مخصوص دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان می باشد.

هر زمانی احساس کردید انگیزه شما برای درس خواندن کم شده است به tadris4مراجعه کنید.

شما همچنین می تونید برای گذاشتن پست و بحث و گفتوگو با دوستانتان عضو سایت شوید.

دانش آموز عزیز خوش آمدید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/07/28 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

عالی بودشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما دانش آموز کدام پایه هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 233